Kubki z nadrukiem jako istotne nośniki marketingowe

Promo Group produkuje kubki promocyjne jako ważne akcesoria marketingu. Ceramika promocyjna, obejmuje też filiżanki, szklanki, kufle, talerze, miski, bądź zestawy ceramiczne. Wykorzystywana jest w reklamie bardzo często. Osoby, które takie gadżety podarują uchodzą za wyjątkowo przyjazne, a wśród kontrahentów, jacy otrzymają takie prezenty pojawia się dobre wrażenie o danej firmie. Z tego względu dobrze będzie w taki sposób promocji jak kubki z nadrukiem zainwestować. Kubek jest bardzo dobrym nośnikiem reklamowym, wykorzystywanym od dawna, z uwagi na to, że wiele osób korzysta z niego codziennie.

W każdej sytuacji jest w zasięgu ręki, a jego wykorzystanie kojarzy się z pozytywnym odstresowaniem w pracy w czasie spożywania smacznej kawy albo herbaty. Promo Group oferuje klientom też filiżanki promocyjne, jakie kojarzą się z większym prestiżem. Luksusowe akcesoria opłaca się w takim razie wręczać klientom VIP. Jeśli zaś ktoś chciałby zapaść w pamięć własnym kontrahentom to może zdecydować się na foto kubki z nadrukiem wygrzewanym na zewnętrznej warstwie kubka. W tym wypadku można zdecydować się na wyjątkowo zindywidualizowane zamówienie, zamieszczenie fotografii albo dowolnego projektu w pełnym kolorze. Idealnym rozwiązaniem jest także zamówienie dla kontrahentów kubków szronionych, wyglądających tak jakby były to kubki zamrażane.

Natomiast, kufle reklamowe można wręczać pracownikom firmy na wyjazdach integracyjnych. Zestawy ceramiki promocyjnej to koncepcja w największym stopniu wysmakowana. W ich skład wchodzą: filiżanki, dzbanki, czajniki, mleczniki oraz cukiernice. Ten prezent reklamowy świetnie sprawdzi się na konferencjach z ważnymi partnerami biznesowymi lub w ramach podziękowań. Firma Promo Group jest otwarta na nowe rozwiązania, a także na bieżąco dostosowuje ofertę akcesoriów promocyjnych do zmieniających się warunków rynkowych oraz wymagań klientów. W efekcie, współpracując z nią można kreować nietuzinkowy image swojej firmy, atrakcyjny dla stałych, ale też przyszłych kontrahentów.

Dodaj komentarz